Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жлудько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Жлудько В. М. 
Дизайн-діяльність як засіб удосконалення фахової підготовки вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / В. М. Жлудько // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 7. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_7_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 625.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Жлудько В. 
Теоретичні основи педагогічної дизайн-освіти [Електронний ресурс] / В. Жлудько // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_16
Розглянуто аксіологічний базис дизайну у площині професійної підготовки вчителя початкових класів. З’ясовано сутність дизайн-діяльності та дизайн-освіти. Узагальнено тенденції аналізу дизайн-діяльності сучасними дослідниками за відповідними критеріями: потреба в нових знаннях, здатність до аналізу різних предметів, інтенціональність емоційного стану, власного погляду на навколишній світ. Зазначено, що майбутні вчителі оволодівають основами дизайн-діяльності ні інтегрованих заняттях трудового навчання й образотворчого мистецтва з використанням ігродизайну. Виокремлено певні варіанти ігрового дизайну, серед яких особливе місце займає виготовлення писанок за авторською технологією, використання техніки "текстильний живопис", створення колективних ляльково-театралізованих ігрових проектів. Розроблено авторську модель ціннісних орієнтацій особистості майбутнього вчителя, в якій визначено когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти.Рассмотрены аксиологический базис дизайна в плоскости профессиональной подготовки учителя начальных классов. Выяснена сущность дизайн-деятельности и дизайн-образования. Обобщены тенденции анализа дизайн-деятельности современными исследователями по соответствующим критериям: потребность в новых знаниях, способность к анализу различных предметов, интенциональность эмоционального состояния, собственного взгляда на окружающий мир. Отмечено, что будущие учителя овладевают основами дизайн-деятельности ни интегрированных занятиях трудового обучения и изобразительного искусства с использованием игродизайна. Выделены определенные варианты игрового дизайна, среди которых особое место занимает изготовление писанок по авторской технологии, использование техники "текстильной живописи", создание коллективных кукольно-театрализованных игровых проектов. Разработана авторская модель ценностных ориентаций личности будущего учителя, в которой определены когнитивный, эмоциональный, деятельностный компоненты.Considered in the design basis axiological plane training primary school teacher. The essence of design activity and design education. Generalized trend analysis design of contemporary researchers according to criterion: the need for new knowledge, the ability to analyze a variety of subjects, intentional emotional state, and my own experience in the world. Noted that future teachers master the basics of design activity or integrated studies of labor studies and fine art using of game-design.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.146 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Жлудько В. М. 
Ігродизайн у практиці студентів на заняттях з курсів: "Трудове навчання з практикумом", "Образотворче мистецтво з методикою навчання" [Електронний ресурс] / В. М. Жлудько // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 612.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жлудько В. М. 
Писанкарство Чернігівщини як складова змісту дисципліни "Декоративно-прикладне мистецтво" [Електронний ресурс] / В. М. Жлудько // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 135. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_135_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.672 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Жлудько В. 
Театралізація як пріоритетна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів до ігродизайну з молодшими школярами [Електронний ресурс] / В. Жлудько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 147. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_147_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Жлудько В. М. 
Вплив ігрового дизайну на творчий розвиток особистості [Електронний ресурс] / В. М. Жлудько, Ю. Ф. Іващенко // Молодий вчений. - 2018. - № 2.1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.017 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського